21denní Primal proměna

Výzva jaká tu ještě nebyla

Většinou se lidi při hubnutí zaměří na tradiční "míň jez a víc se hýbej". Bohužel, tohle pro většinu lidí moc dobře nefunguje.

Primal přístup na to jde jinak. Jedna z jeho základních myšlenek říká, že 80% tvých cílů ohledně postavy je výsledkem toho, co jíš. Jenom 10% je ovlivněno pohybem a posledních 10% je kombinací kvalitního spánku, zvládání stresu a kvalitního času stráveného s lidmi, které máš rád.

Zní to šíleně? Zkus si to na 3 týdny a uvidíš!

Tradiční přístup k hubnutí

Primal přístup k hubnutí

Co to znamená?

  • Zaměříme se na jídlo – protože špatné jídlo nepřecvičíš. Neboj, nejde o žádnou dietu. Najíš se do sytosti výborných jídel plných zdravých a chutných tuků.
  • Když přidáš pohyb, budeš mít lepší výsledky – ale není to podmínka. Jestli nemůžeš nebo nechceš cvičit, nemusíš. Až se na to budeš cítit, kdykoli se můžeš k výzvám v oblasti cvičení vrátit, všechny informace ti zůstanou.
  • Pohyb neznamená jenom kardio cvičení – základem bude hodně pomalejšího pohybu, krátké série jednoduchých posilovacích cviků a pár sprintů.
  • Nebude to jenom o jídle a pohybu – dozvíš se něco i o dalších důležitých aspektech Primal životního stylu.

Pro koho to je?

  • Chceš se svým zdravím a fyzičkou konečně něco udělat?
  • Nevíš, jak přesně začít?
  • Nechceš nebo si nemůžeš dovolit osobního kouče?
  • Chceš svůj život změnit jednou pro vždy?
  • Nechceš žádné diety a hladovění?
  • Nechceš chodit do posilovny nebo do fitka?
  • Máš rád výzvy a jsi připravený na sobě zamakat?

Odpověděl jsi aspoň 2x ANO?

Pak je tato výzva právě pro tebe!

Co od toho můžu čekat?

  • Víc energie po celý den.
  • Snížení vysokého krevního tlaku a cukru.
  • Lepší hodnoty cholesterolu – zvýšení HDL a snížení triglyceridů.
  • Zbavení se chutí na sladké a míň častý a intenzivní pocit hladu.
  • Lepší a stabilnější nálada.
  • Nastartování hubnutí bez větší námahy.

Tohle můžeš čekat, pokud se do výzvy pořádně opřeš a věnuješ jí hodinu poctivého času denně. Pak ze svého těla uděláš mašinu na spalování tuku a můžeš čekat, že uvidíš většinu výsledků, které lidi zažívají po přestupu na Primal životní styl.

Jak to funguje?

  • Nová výzva bude startovat vždycky první pondělí v měsíci.
  • Den před prvním pondělkem v měsíci ti přijde úvodní email s prvními informacemi a dokumenty ke studiu.
  • Od pondělka ti každé ráno 21 dní bude chodit email se 3 dílčími výzvami – v oblasti jídla, cvičení a životního stylu.
  • Jak se s těmito denními výzvami popereš už bude jenom na tobě. Když jim každý den poctivě věnuješ hodinu svého času, za 3 týdny uvidíš výsledky.
  • Ve většině emailů najdeš i odstavec, který ti pomůže líp pochopit Primal přístup.

Co přesně dostanu?

V rámci výzvy dostaneš všechny materiály, které dávám svým klientům při osobním koučování. Abychom se bavili konkrétně, jde o dokumenty popisující:

  • Základní myšlenky Primal životního stylu.
  • Seznam schválených potravin.
  • Čemu se vyhýbat v oblasti jídla, pohybu a dalších aspektů životního stylu.
  • Co naopak dělat v oblasti jídla, pohybu a dalších aspektů životního stylu.
  • Jak si vybírat potraviny – nemusíme jíst všechno v bio kvalitě, ale je dobré vědět, že existují lepší a horší volby.
  • Potravinová pyramida, popisující kolik jakých druhů potravin jíst.
  • Sacharidová křivka, která ukazuje vztah mezi příjmem sacharidů a přibíraním nebo hubnutím.
  • Víc než 20 mých oblíbených receptů, které ti pomůžou do začátku. A k tomu přidám pár tipů, co si dát na snídani/svačinku nebo oběd/večeři.
  • Důležitost spánku a zvládání stresu a jak tohle zlepšit.
  • Fitness pyramida (ukazuje kolik bychom měli mít různých druhů pohybu), jak měřit a pracovat s tepovou frekvencí, návod ke 4 základním Primal posilovacím cvikům (pro různé úrovně kondice), tipy k tréninkům sprintu.

Vím, je toho hodně, ale nelekej se! Nejde o žádné romány, všechno jsou to jednoduché dokumenty (jako celý Primal přístup), které budeš dostávat postupně, abys je mohl zpracovat.  

Je něco, co nedostanu?

Pár věcí by bylo:

  • Přesný jídelníček – protože ten tě nic nenaučí.
  • Vodění za ručičku – chtěl ses na to vrhnout sám, pamatuješ? Je to výzva, tak se snaž.
  • Osobní konzultace – ale nezoufej, úplně bez podpory nezůstaneš.

Jídelníček nedostaneš, protože smyslem výzvy je taky, aby ses někam posunul. A k tomu patří, že se i nad jídlem naučíš trochu přemýšlet. Ale neboj, budeš mít seznam potravin, recepty a pár tipů k různým druhům jídel – hladovět nebudeš. A má to i výhody – objevíš spoustu nových, chutných a výživných potravin, a když si najdeš své oblíbené Primal jídlo, klidně si ho dej i třikrát týdně.

Opravdu v tom budu sám?

Ne tak docela. Dostaneš přístup do uzavřené Facebook skupiny, kde budu odpovídat na otázky výzvařů a vy sami se tam navzájem můžete inspirovat, sdílet úspěchy, neúspěchy, recepty atd.

Co když nebudu stíhat?

Vlezla ti do toho důležitá pracovní cesta nebo tě na pár dní skolila nemoc?

Ať už tě z výzvy vyřadilo cokoli, není to konec světa. Výzvu klidně můžeš na pár dní zaparkovat (e-maily ti nikam neutečou), a až se tvoje životní situace uklidní, můžeš pokračovat tam, kdes přestal.

Kde se můžu zapsat?

Jestli ses dostal až sem, pak tě výzva zaujala. Gratuluji!

Aby ses do příští výzvy dostal, je třeba:

  • Do poslední středy v měsíci poslat objednávkový formulář. Co nejdřív ti pošlu fakturu.
  • Do posledního čtvrtku v měsíci zaplatit fakturu.
  • Když do posledního pátku v měsíci dostanu tvoji platbu, zařadím tě do výzvy na další měsíc. Pak už zbývá jenom těšit se na první email.

 

Objednávej tady:

Odesláním objednávky potvrzuješ následující:

Kurz
Osobní údaje, poskytnuté ve formuláři potřebuji k uzavření smlouvy. Tyto údaje nebudu s nikým sdílet. Seznam se s mými zásadami ochrany osobních údajů.

Něco není jasné?

Pokud se chceš na cokoli ohledně výzvy zeptat, napiš mi přes kontaktní formulář.